• تحقیــر مــردم ادامه دارد: احمدی نژاد مخالفان را خس و خاشاک نامید و خامنه ای آن ها را کاریکاتور





    عکس ها برگفته از وبلاگ سوی بیدار واژگان


    امروز در نمایش مضحک تنفیذ تقلب و استبداد، رهبر علی خامنه ای جمله ای گفت که چون از سر آگاهی گفته شده است نابخشودنی تر از تمسخر احمدی نژاد است. او بعد از این که اعتراضات به حق مردم را "تقلید مغلوط" از انقلاب 57 دانست (و البته عملا به بزرگی این اعتراضات اعتراف کرد) در کلامی توهین آمیز کار رهبران اعتراضات و اعتراضات مردمی را کاریکاتوری از وقایع 57 دانست تا به جای به رسمیت شناختن حق اعتراض و کرنش در برابر آزادی خواهی مردم و استفاده از زبان مصالحه و تدبیر با استفاده از زبان تمسخر و تحقیر همچنان بر راه کودتا و توهین به خواسته های مردم پای بفشارد.


    دشمنان در اين خيال نباشند كه با تقليد مغلوط از حضور عظيم مردم در انقلاب پرشكوه ‌١٣٥٧ و در يك كاريكاتور از آن حركت عظيم، مي‌توانند به نظام اسلامي ضربه بزند؛ چرا كه اين نظام مقتدر و ريشه‌دار با اين كارها شكست نخواهد خورد.


    این جمله ایشان چقدر شبیه جمله ی ازهاری است که گفته بود صداهای الله اکبر که شب ها می آید پخش نوار است و نه صدای مردم واقعی. جالب آن که آن خنده آور و ناکارا را شاه نگفته بود. حال بعد از سی سال همان روش را برای انکار مردم به کار بردن کاریکاتور است یا اعتراضات میلیونی مردم؟

    رونوشت به نیک آهنگ: گمانم همین یک جمله برای نیک آهنگ مجوز لازم را صادر کرده باشد تا ایشان با وجدان راحت به رهبری نشان دهد کاریکاتور کیست و چیست.


    لینک مرتبط: نه! ما کاریکاتور پدرانمان نیستیم ...

0 نظرات:

نظرشما